mercoledì 23 giugno 2010

Endless Love...
























My love, there's only you in my life
The only thing that's right
My first love, you're every breath that I have You're every step I make
And I I want to share all my love with you

No one else will do
And your eyes
They tell me how much you care
Oh yes, you will always be my endless love
Two hearts, two hearts that beat as one

Our lives you have just begun
Forever
I'll hold you close in my arms
I can't resist your charms
And love I'll be a fool for you

I'm sure you know
I don't mind
'Cuz baby you, you mean the world to me
Oh I know I found in you my endless love
Oh and love, I'll be that fool for you

I'm sure That you know I don't mind
And yes, you'll be the only one
'Cuz no one can deny
This love I have inside
And I'll give it all to you
My love, my endless love

To my love:
Alcune canzoni l'ho capite solo dopo averti conosciuto, dopo essermi innamorata follemente di te...
sei x me, l'unica persona che esiste in questo mondo,
sei x me, ogni respiro che mi permette di vivere,
sei x me, ogni passo che mi conduce verso la felicità,
sei x me, l'unica stella che illumina tutte le notti buie,
sei x me, ogni raggi di sole che riscalda il mio cuore,
sei x me, l'unica soluzione x tutti i problemi,
sei x me, l'unica persona per cui piango e rido,
sei x me, l'unica persona di cui non potrei vivere senza,
sei x me, l'unica persona con cui vorrei stare x il resto della mia vita....
sei x me, tutta la mia vita, tutto ciò che voglio, tutta la mia gioia di vivere...


Nessun commento:

Posta un commento